Instrukcje/Źródła


Kolejność zadań dla gimnazjalistów i harmonogram ich wykonania


1. Czynności wstępne: podział na grupy, wybór lidera, założenie bloga
do 19.09.2014 r.
2. Przygotowanie planu badawczego i umieszczenie go na blogu
do 26.09.2014 r.
3. Zadanie „Przedstaw osiągnięcia cywilizacji starożytnej Mezopotamii i Egiptu. Omów przynajmniej 2 słynne odkrycia archeologiczne z tego obszaru. Zastanów się, jaką rolę odegrała w cywilizacja tego obszaru w dziejach ludzkości”.
do 3.10.2014 r.
4. Zadanie „Przeanalizuj, jak wygląda dzisiejsza sytuacja polityczna i społeczna w państwach leżących obecnie na terenie Mezopotamii. Porównaj jak na przestrzeni dziejów zmieniły się systemy polityczne i religijne w tych państwach. Zbadaj przyczyny tych zmian.
do 10.10.2014 r.
5. Grupa ustala (za pośrednictwem gg, maila, Facebooka etc) jak będzie wyglądał blog (tematy, gadżety, układ strony) i jakiego rodzaju posty będą dodawane do bloga na stronie głównej, a jakiego rodzaju treści znajdą się na innych stronach bloga– cały czas trwania projektu 
6. Blog dzieli się na zakładki:
Na stronie głównej uczniowie zamieszczają artykuły, będące odpowiedzią na postawione przed nimi zadania. Każde zadanie musi mieć odpowiednią etykietę. W zakładkach (1. Osiągnięcia starożytnych cywilizacji 2. Laboratorium 3. Myślę więc jestem 4. Instrukcje/źródła) wpisują treść zadania, termin jego wykonania i osoby odpowiedzialne, według instrukcji znajdującej się w tych zakładkach. W zakładkach można umieszczać również linki do stron, które wykorzystają do realizacji tego typu zadania, a także dodatkowe instrukcje.

Poradniki dostępne są pod poniższym adresem:

https://www.dropbox.com/sh/vqgboa346nqvhrt/SKmsscYnDd

Spis poradników: 

1. Zakładamy nowe konto na Google
2. Zakładamy bloga
3. Zakładamy nowe strony na blogu
4. Dodajemy gadżet etykiety
5. Zapraszamy nowe osoby do współpracy
6. Tworzymy nowego posta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz